Trevlig söndag med Hundraåringen.

Idag har jag varit med Michan och Karin i Trollhättan. Vi åt middag på Buttlers och gick vi på Bio och kollade på Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. 
 
 
 
Den var verkligen sevärd! Den var så där rolig att man inte kunde hålla sig för skratt. Många människor asgarvar ju så fort det kommer ett skämt på film. Så fungerar inte jag. Visst finns det många roliga filmer men jag börjar ju inte skratta bara för att det råkar vara lite kul. Det krävs att det verkligen är jätte roligt för att en film ska kunna utlösa ett spontant skratt hos mig. Och det lyckades Hundraåringen med flera gånger! Mycket bra film!
1 Michan:

skriven

Du är fin i alla färger! Detta är en test om det är lättare att kommentera i denna bloggen

Svar: Ja jag hoppas att allt med den här bloggen ska bli lättare än den gamla!
Bintan

Kommentera här: