Han ligger upp och ner nu.

Vad mycket man hinner med på en förmiddag när man är ledig!

Jag har
1. Ätit frukost i lugn och ro.
2. Promenerat 3 km.
3. Affären.
4. Diskat och plockat iordning i köket. 
5. Duschat.
6. Varit på mvc.
---------------------------
Jaxons hjärta lät bra och jag hade inte gått upp mer i vikt! Han ligger med huvudet ner nu oxå. Och alla prover var bra :-).

Nu är jag trött och det är dax för dagens första tupplur som inleds tillsammans med en film.


1 ♡ Felicia J ♡:

skriven

Vilken härlig morgon det låter som ! :) Själv har jag sovit fram tills typ.. Nu haha :(

Svar: Ja men det är väl härligt! Man sover så länge man behöver sova sen vaknar man :-)
Bintan

2 Anna:

skriven

Härlig blogg, gillar den starkt och jag kommer absolut stanna kvar!!

Svar: Tack så mycket Anna! Vad glad jag blir :-)
Bintan

Kommentera här: