Efter solsken!

Jag har inte titta på några deltävlingar i melodifestivalen. Det är lite för mycket skit för att jag ska orka se allt. Men Matilda hade köpt melodifestival skivan så jag har lyssnat på låtarna i veckan. Mycket skit låtar men en låt fastnade jag för direkt! EFTER SOLSKEN med 
Panetoz.

Jag visste inte vilka dom var det såg jag först nu i finalen. Men jag älskade den så fort jag hörde den. Den kommer bli en riktig sommarplåga. Perfekta låten tillsammans med ett par öl och ett dansgolv. Lätt kvällens bästa låt! Den kanske inte skulle ha någon chans i Eurovision men ändå. 

Vill Sverige vinna Eurovision så föreslår jag att man skickar Alcazar eller Sanna Nilsen. 

Men i vanlig ordning ska väl fel låt vinna. Det är som det brukar, jag och alla barn under 10 år kommer rösta på rätt låt.

Men risken finnes att Anton Ewald eller vad han heter vinner eftersom småtjejerna kommer rösta på honom. Jag tycker att han suger. Tråkigt för honom men han var ju absolut sämst ikväll.

Det blir som det blir men jag ska i alla fall rösta på EFTER SOLSKEN!

Kommentera här: