Veckans podcast

Han sa upp sig som Gunvald Larsson. Nu har han startat en podcast. Mikael Persbrandt vad händer?
 ---------------------
Veckan podcast blir I AM med Mikael Persbrandt.
 
 
Den här podcasten är något utöver det vanliga. Den fångade mitt intresse direkt och jag fick nästan gåshud under inledningen. Och det är ju något speciellt med den mannens röst som gör att man bara måste lyssna.
 
I podden I AM kommer Persbrandt dela med sig av sina innersta tankar och vi kommer få följa honom i jakten på svar. Han söker efter svaret på frågan vem han är. Nu har det bara kommit ut ett avsnitt så jag kan inte säga så mycket mer. Jag tror inte att alla kommer att gilla podden men är man en lite djupare person och dessutom älskar Persbrandt så rekomenderar jag den absolut. 
1 Agnes:

skriven

Åh tack för tipset!, lät jätte intressant att få höra om hur han tänker, måste ladda ner den, Kram :)!

Kommentera här: