God fortsättning

Detta blev vårt slutgilltiga julkort. Jag kände mig väldigt duktig och ordningsam när jag stoppade ner en hel hög med julkort i postlådan. 
Skönt att julen är över! Då har jag en sak mindre att ha ont i magen för. Juletid innebär alltid magkattar för mig. Det är inte det att jag har massa julstök att syssla med som ger mig magkattar. Det är bara själva grejen att det är jul jag ogillar. Men jag håller givetvis god min och i år har jag satt upp en ljusstake, en julstjärna och en liten liten gran i Jaxons rum. I ett svagt ögonblick kände jag mig lite crazy och täkte köpa en julblomma oxå men ändrade mig snabbt. Herregud man behöver ju inte överdriva med julpyntet ;-) Nä det där får öka successivt. Nästa år kanske jag lägger till en julblomma och möjligtvis en adventsljusstake.
 
God fortsättning på er!
 
 
 
1 Clara:

skriven

Så fint!

Svar: Tack så mycket!
Bintan

2 Tove Lindgren:

skriven

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Mvh, Tove

Svar: Hej Tove!Tack, jag hör av mig.
Med vänlig hälsning, Bintu
Bintan

Kommentera här: