bokasmart.se

Är det fler än jag som drömmer om en resa 2015? 
 
Kanske blir det en resa för oss 2016. Det känns mer troligt. Då vill jag i alla fall åka till Teneriffa som är den största av kanarieöarna. Jag kan minnas att jag tyckte att det var jätte härligt att åka dit när jag var liten och folket var så trevligt. Kanarieöarna känns enkelt och bra att resa till och jag vill gärna ha det enkelt och smidigt när jag har semester. Dessutom känns det som att den längden på flygtur kan vara rimmlig när man har småbarn. Teneriffa har oxå en relativt bra tempratur året om även om det är som varmast juli-oktober. 
 
 
(Bilder lånade från Appolo som samarbetar med bokasmart.se)
 
bokasmart.se kan man lätt hitta en bra resa till ett bra pris. Bokasmart.se hämtar information från 450 st flygbolag och 60 000 st hotell vilket gör att det finns en hel del att välja mellan och man kan hitta en resa i en prisklass som passar. 
 
Man kan boka flyg, hotell och hyrbil. Men det allra bästa är ju enligt mig det färskt uppdaterade sista minuten resorna! Det finns en mängd resor att välja mellan tex till Teneriffa.
 
Så oavsett om ni ska resa till Norrköping eller Shanghai tycker jag att ni ska kolla på bokasmart.se för bästa pris. Det kommer jag att göra när den dagen är kommen.
 
 
1 Clara:

skriven

Kul att du anmält dig till veckans blogg!

Ha en bra dag, kram♥

2 Elin Almqvist:

skriven

Åh härliga bilder! Drömmer också om en resa detta året, vill så gärna åka till Turkiet i sommar! Ha det bra, kram!

Kommentera här: