Veckans podcast

Jag kallar det för veckans podcast även om jag inte lägger upp en podcast varje vecka.
 
Pappa podden!
När jag först fick höra talas om pappapodden så tänkte jag genast Jaha klart att två män ska få massa uppmärksamhet bara för att dom tar hand om sina barn och berättar om det, det är så klart bara för att dom är män. Suck! 
 
Men jag har lyssnat på en hel del mammapoddar oxå och nu förstår jag varför pappapodden är så mycket mer populär och uppmärksammad än mammapoddarna. Dessa två pappor är betydligt roligare att lyssna på. Jag ska inte säga att mammapoddarna är dåliga för det är dom inte MEN dom är inte precis underhållande vilket gör att man inte orkar lyssna på speciellt många avsnitt. Pappapodden får mig att skratta!
 
Pappapodden består av duon Nisse Edwall och Manne Forsberg. Två härlig pappor som absolut inte försöker framstå som några perfekta och korrekta föräldrar. Tvärtom bjuder dom på mycket tokigheter och funderingar. Dom bjuder verkligen på sig själva och berättar både det ena och det andra som jag personligen aldrig skulle berätta i en podcast. Visst pratar dom om trevliga saker och fina stunder tillsammans med barnen men dom pratar också om sina mindre charmiga egenskaper och brister. Den här podden är dessutom rolig även om man inte har barn. Jag började lyssna på den innan jag fick Jaxon och jag tyckte ändå att den var underhållande.
 
Så tack Nisse och Manne för en rolig podd!
1 Nett:

skriven

Lyssnar inte på den, men jag kan ana att den är bra :)

Svar: Ja då tycker jag att du ska provlyssna :-)
Bintan

Kommentera här: