En hög med grus

En arbetarkille knackade på häromdagen . Typ byggarbetare eller hantverkare kanske dom kallas. I alla fall så hade han jobbat på min grannes tomt och undrade om jag ville ha gruset som blev över. Annars skulle det slängas och han tänkte att jag kanske ville fylla igen hålorna på min parkering.
 
Super schysst! Jag tackade ja så klart :-) Det var bara det att det var ganska mycket grus. Det hade räckt med 1/20 för att fylla hålorna. Så nu har jag en stor grushög som jag inte vet vad jag ska göra med. Tips på vad man kan ha gruset till?
 
 
Jaxon gillar i alla fall högen. Den arma gossen har ju ingen sandlåda så han fick leka med gruset idag.
 
Och leka i leran.
Och gå på upptäktsfärd.
Vi hade en riktigt trevlig förmiddag ute idag. Enda tills Jaxon blev osams med mig för att han inte fick dra iväg på egna äventyr.
 
 
1 Veronica:

skriven

Nawe, så söt han är. :)

2 Skogsraah ☾:

skriven

Så himla söt :)

3 Erica:

skriven

Vad snällt av honom att fråga om du ville ha gruset! :)

4 Petra Olsson:

skriven

Men vilken goding då :)

5 Mirre:

skriven

har ny blogg =D. Men ohh så juste och så sötingen då =D

Kommentera här: