Ett år sen

Idag är det farsdag. Det betyder att det är exakt ett år sen jag pratade med pappa för sista gången. Prata med sin pappa för sista gången på farsdag av alla dagar...
 
Han ringde för att tala om att han skulle åka till Gambia dagen därpå. Vi pratade en stund och pappa ville att jag skulle lova att hålla kontakten med mina syskon. Jag lovade. Sen avslutade jag samtalet med att säga -Ha det så bra nu pappa, så hörs vi. -Ja det gör vi, sa han. Jag visste att vi inte skulle höras av igen och jag tror att pappa visste det oxå. Men för stunden så valde vi att låtsas som att det inte var slutet. 
 
Mina tankar går till pappa idag <3
 
 
1 Annsoh:

skriven

vad sorligt! hoppas du får kontakt med honom om han är vid livet! :)

Svar: Tyvärr så är han ju inte det :-(
Bintan

2 Nett:

skriven

Så tragiskt, och då bara ett år sedan. Förstår att saknaden måste vara enorm.

3 Lillabus:

skriven

Så sorgligt, måste vara en stor saknad.

Kommentera här: