Kvällsshopping

Jaxon tränar på att sova i sin egen säng. Jag ligger och nätshoppar i sovrummet med tända ljus och en brinnande kamin. Nu trivs jag allt! Det här kan man kalla för avkopplande egentid.
 
Jag handlar ju inte jätte mycket till Jaxon. Även om jag älskar att shoppa så anser jag att jag inte kan handla en massa till honom om han inte behöver det. Han får ju så mycket ändå. Det skulle ju vara helt meningslöst att jag köpte ett par byxor till honom när han redan har säkert 25 par byxor i nuvarande storlek. Därför kan jag tycka att det är lite kul när det fattas något och jag måste köpa det själv.
 
 Och nu behöver Jaxon tjocka tröjor. Tre stycken har jag beställt hittills :-)
 
 
Skillnaden på att handla saker man inte behöver och saker man behöver är ju känslan efteråt. Jag upplever en härlig känsla när jag gör av med pengar på nödvändiga saker. Om jag däremot lägger pengar på onödiga saker känns det inte alls bra inuti. Nu för tiden känner jag oftast efter FÖRE inköpen. Förr kände jag alltid efter EFTER inköpen och mådde ofta dåligt för att jag impulshandlat onödiga saker. Jag har nog en ganska bra relation till mina pengar nu för tiden.  Även om jag kan önska att de kunde föröka sig lite fortare.
 
 
1 Mirre:

skriven

Ohh så fina du shoppat, jag handlar inte heller så ofta

2 Jhennifer :

skriven

Håller med om den känslan och dessa var jättefina ❤️

3 Erika:

skriven

Älskade den från H&M :)

4 LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

skriven

Gillar sista tröjan! ;D

5 SUSANA :

skriven

Åh den från H&M e så cool!

Kommentera här: