Sömnbrist

Det finns bara en sak att säga. Inatt måste jag få sova. 
 
Ovanstående var allt jag hann att skriva igår innan jag somnade knall och fall med Ipaden i händerna. Jag var så trött. Så där trött att man vill starta bråk för att någon tog den sista yoghurten, så trött att man kan börja grina för att man inte orkar upprepa samma mening tvåhundra gånger under 30 minuter och man vill skrika KAN ALLA MÄNNISKOR OCH DJUR VÄNLIGEN LÄMMNA HUSET SÅ ATT JAG KAN FÅ LITE LUGN OCH RO. När man fått så lite sömn att man snuddar på bristningsgränsen.
 
Men inatt sträcksov Jaxon ända till 04.17. Så i dag har jag varit fit for fight igen :-) Minns inte när jag fick så sammanhängande sömn senast.
 
1 CIssi:

skriven

Å vad skönt att du fick sova! Så hemskt när man är sådär trött! Hoppas natten blir bra

Svar: Tack! Det hoppas jag verkligen att den blir :-)
Bintan

2 Mirre:

skriven

Ja som tur var brukar de ju faktiskt sova bättre andra natten då man haft en grisnatt kvällen innan, jag sov också bra inatt =D

3 Erica:

skriven

Bra att du fick sova inatt! <3

4 juliette:

skriven

jättebra blogg du har:D

Svar: Men tusen tack Juliette! Kram och gott nytt år!
Bintan

Kommentera här: