Besikta bilen

Min bil ska besiktas någon gång mellan 1/6 och 31/10. När väljer jag då att besikta bilen? Jo den 31/10. Man kan ju nästan säga att jag gör framsetg. Den hann ju inte få körföbud.
 
Och gick igenom gjorde den också! Vilket flyt! Jag ska hoppa på den här lilla vågen av tur nu. I vanliga fall brukar inte bilen (den gamla) gå igenom och i samma veva brukar brukar alltid fler motgångar dyka upp. Kanske är det därför jag tycker att det att det är aningen ångestfyllt att åka till besiktningen. Det brukar aldrig föra något gott med sig. Men idag känns det ju toppen! Tjoho!
 
 
Jag tycker så mycket om bilen. Vi passar fin fint ihop!
1 Anna:

skriven

Grattis! Jag hade antagligen haft körförbud i helgen och besiktigat den nästa vecka, har en tendens att skjuta upp och fram halvtrista saker:)!

2 annika:

skriven

Bra där!
Så duktig va inte jag - har körförbud fr o m i dag...Lånar dotterns ett tag medan hon är borta.

Kommentera här: