Den vanliga skräcken

Här sitter jag rädd i köket och väntar på att Göran ska komma hem. I trappen ligger en halvdöd spindel. Den är stor som ett hus! Först har den legat i tvättkorgen, sen följt med när jag lagt in tvätt i maskinen (det går kalla kårar igenom kroppen när jag tänker på det) och slutligen ramlade den av när jag skulle bära upp tvätten för hängning.
 
Jag var först ganska säker på att den var död. Men jag stod ändå vakt och kollade på säkert avstånd eftersom man aldrig kan vara nog försiktig när det gäller spindlar. Då sträcker han upp ena armen och vinkar. Jag mår illa.... Hur kan man överleva efter att ha åkt ett helt program i tvättmaskinen? 
 
Han ser ganska tilltufsad ut så jag tror inte att han kommer kunna gå till anfall MEN man kan aldrig veta med en spindel.
 
1 Jompen:

skriven

"då sträcker han upp ena armen och vinkar." alltså.. Förlåt. Men HAHAHAHAHA HAHAHAHAHA!!! Kul du ju!

2 Anna Sofia:

skriven

Uuugh haha spindlar och älgloppor ogillar jag starkt! Som du skriver, man vet aldrig ;) :)

Svar: A men fy för älgloppor! Usch!
Bintan

3 Mirre:

skriven

ja spindlar är mindre trevliga, men ormar tycker jag är läskiga och fästingar är nog jag lite rädd för bara för de kan göra en sjuk

Hehe den hittade nog en skön plats i nån tröja eller så i maskinen =D

Svar: Ja usch! Fästingar skrämmer mig oxå fast på ett helt annat sätt. Jag kan ta i en fästing men inte i en spindel. Men vet ju att fästingen kan göra mig riktigt illa om jag har otur. :-/
Bintan

Kommentera här: