Grått hår

Men alltså det här är ju bara så snyggt. Alla tiders!
 
 
Alldrig att jag skulle våga välja en grå färg. Men jag tycker att det är sjukt snyggt. 
 
Så här skulle jag nog våga däremot. Eller med någon annan cool färg. Det finns ju massor av snygga ombre extantions i härliga färger. Vi får se! En vacker dag kanske jag orkar göra något åt min fraknenstein-frisyr. Mitt hår är under all kritikt just nu.
 
Nä nu ska vi ta tag i den här fredagen! Morsning korsning!
1 Ama de casa:

skriven

Till slut behöver man inte välja. Håret blir grått vare sig man vill eller inte... ;-)

2 Cissi:

skriven

Vad snyggt! Men tror inte jag skulle våga.. Är jättefeg med att färga håret. ;)

3 Celine:

skriven

Älskarrrrr!

4 starsinlife.blogg.se:

skriven

Fint, men skulle inte våga he det själv

5 Mirre:

skriven

Tycker det är fint, men skulle inte passa i det, blir väl grå på sikt ändå, hehe

6 Josephine:

skriven

Åå de där är så snyggt! Älskar grått/silver, turkost! Och rosa eller lila på topparna bara :)

7 Jompen:

skriven

Riktigt snyggt är det om det sitter på rätt person :)
Jag gillar gamla tanter med långt hår och naturligt grått hår. Så sjukt fint!

Kommentera här: