Höstmys i nuet

Att tända i kaminen och krypa ner brevid den här prinsen. Alltså mer höstmysigt än så här kan det inte bli.
Jag känner mig ovanligt lugn inombords. En härlig känsla som jag hoppas är här för att stanna. Medan jag ändå känner så här så tänkte jag passa på att vara i nuet. Förut pratade jag och mamma om hur sällan man är i nuet. Jag är ju den typen av person som ofta grubblar på det som varit men framförallt oroar jag mig för framtiden. Vilket slöseri med tid egentligen. Det här med att vara i nuet är ännu en sak jag behöver träna på. För det är nog en träningssak.
 
Jag ska börja träna på det redan nu genom att bara ligga här i sängen och titta när det brinner i kaminen och lyssna hur det sprakar mysigt. Och jag ska försöka att varken tänka framåt eller bakåt :-)
1 hjjonsson.blogg.se:

skriven

Så söt!

2 Angelica:

skriven

Vad vacker han är!

3 Mirre:

skriven

Söötisen. Ja det där skulle jag oxå kunna bli bättre på. Ex om rutiner med Isabelle ändras så ör jag lite orolig fram tills jag vant mig, jag har oxå svårt att bara ta det för vad det är, vill ha kontroll så ;)

4 Mirre:

skriven

Söötisen. Ja det där skulle jag oxå kunna bli bättre på. Ex om rutiner med Isabelle ändras så ör jag lite orolig fram tills jag vant mig, jag har oxå svårt att bara ta det för vad det är, vill ha kontroll så ;)

5 Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

skriven

Vilken liten goding. SÅ viktigt att leva i nuet, men samtidigt så svårt.

Hoppas du haft en fin torsdag!

6 Jompen:

skriven

Jag oroar mig sjukt mycket för framtiden men gör som du och försöker leva i nuet så gott det går :)

7 Anna:

skriven

Men så söt :)

8 Sara:

skriven

Åh så söt <3

Kommentera här: