Liten bomberjacka

Beställde en jacka från babyshop.se till Jaxon. Egentligen behöver han ingen men hur snygg är den inte!
Den fanns även i kamouflagefärg och den var nästan snyggare. Men jag kände att det blev bäst med svart eftersom det passar till allt. Jaxon lägger säkert jätte stor vikt vid huruvida han kan matcha jackan med olika outfits ;-)
 
1 linah:

skriven

jättesnygg!!

2 Lillabus:

skriven

Jättesnygg! Är verkligen svårt att motstå att köpa till de små även om de egentligen inte behöver plagget :)

3 Amanda:

skriven

Riktigt snygg!

4 Erika:

skriven

Så fin den var :)

5 Micke:

skriven

Oj..säkert 30 år sedan jag bar en sådan...men snygga är de ju...verkligen :)

6 Sara:

skriven

Men så snygg ! Perfekt jacka till lillen :) Kram

7 Sofie:

skriven

Tjenare Buntan!

Jag heter Sofie och jobbar på Babyshop. Vilken snygg Bomber du kollat på :D

Jag ser att du nämner vårt varumärke och att du lånat några bilder från oss, kul tycker vi! Däremot undrar vi om du skulle kunna tänka dig att länka till vår webbshopp så att dina läsare enkelt kan hitta till oss?

Ha en bra dag och tack igen för trevlig läsning!
/Sofie

Svar: Fixat Sofie! Ha en bra dag du med :-)
Bintan

8 Sofie:

skriven

Hej! Tack så hemskt mycket! Hör av dig om det finns någonting jag kan göra för dig!

Såg nu att jag stavat fel dessutom. Lätt när man snabbar på tangenterna för mycket haha... Sorry :)

/Sofie

Kommentera här: