4 poddstjärnor under ett tak

Vilken härlig dag! Jag och Michan var ju nere på Bokmässan. Först lyssnade vi på Alex och Sigges tankar om Tid. Vi var ute i god tid och fick därför första parkett! 
Dom är ju bara så underhållande. Det skrattades en hel del i publiken. Tyvärr höll det här snacket bara på i 25 minuter. MEN det här var ju som tur var inte allt vi skulle få se av killarna idag :-)
 
För sen var det dax fööööör FREDAGSPODDEN. Och även där var ju Alex och Sigge med eftersom de skulle intervjua Hannah och Amanda.
Hannah och Amanda... Alltså vilka kvinnor! Så härliga, positiva och fyllda med energi. Det räckte att jag såg dom så fylldes jag av värme och kännde mig ännu gladare än jag redan var. Det bara strålade godhet, ödmjukhet och glädje om dom. Dom har alla egenskaper som jag älskar. Drivna, inspirerande och goda förebilder är just vad dom är. Jag behöver MER Hannah och Amanda i mitt liv! Det är alldeles för lite med bara fredagspodden varje vecka.
Och så vackra! Jag tycker att Hannah och Amanda är fina på bild men dom var ännu snyggare i verkligheten. Alltså VERKLIGEN! Men säkert så handlar det mycket om att de är så fina på insidan och då strålar det lixom ut.
 
En lyckad och spännande dag har vi haft. Lite mer om den här dagen kommer upp på bloggen imorgon men nu är jag jätte trött så det är dax att krypa ner under täcket och lyssna på slutet av Alex och Sigges bok.
NÖJD
 
1 anette:

skriven

Vad avundsjuk jag blir......älskar dessa människor. Så underbara. Kram Anette

Svar: Ja helt underbara allihopa verkligen :-)
Bintan

2 minarodaskor.blogg.se:

skriven

Åh vad roligt med Hannah och Amanda. Lyssnar också på podden och kan inte få nog av dom :)

3 Maria at inredningsvis:

skriven

Har aldrig gillat Alex tycker han är på gränsen till mobbare många gånger men hans fru är SKITSNYGG :)

Ha en solig vecka :)

Svar: Alltså förr så var han väl inte alltid jätte snäll. Men det är ju tur att man kan förändras :-) Den Alex vi ser nu är ju stört skön! Och Amanda är en riktigt snygging :-)
Bintan

Kommentera här: