Barnspärr

Dax att sätta barnspärrar i skåpen INNAN jag blir galen.
Jag är så trött på att städa upp allt som slängs ut!  Jag köpte duplo till Jaxon igår. 80 bitars så att han skulle ha ordentligt med bitar att kasta runt och stöka ner med. Men nä han ska envisas med att kasta ut allt som finns i köksskåpen i alla fall.
 
Imorgon blir det storstädning och barnsäkring! Beroende på hur samarbetsvillig min älskade lille Jaxon är förstås :-)
1 Mohammedi's | Art, model & designer:

skriven

haha söt

2 Jompen:

skriven

Hahaha det är ju hopplöst! ;D

3 minarodaskor.blogg.se:

skriven

Förstår om det kan göra dig galen, men bilden fick mig att le. Lite gulligt ju :)

4 starsinlife.blogg.se:

skriven

Haha vilken söting

5 Cissi:

skriven

Visst är det konstigt... Hur mycket leksaker de än har är det alltid ens egna saker som är roligast... ;)

Svar: Ja jag förstår inte! Barnleksaker borde ju vara mycket roligare än kastruller och vispar? :)
Bintan

6 Maja H:

skriven

Hahha men så söt!
Kramis<3

7 Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

skriven

Ha ha - minns det som igår. Barnspärrar gör livet betydligt lättare :)

Hoppas du haft en fin onsdag!

Svar: Nu är alla spärrar i köket uppe. Och JA nu blev det mycket lättare :)Ha det gott!
Bintan

8 Mirre:

skriven

Hehe vi fixade aldrig barnspärr , men låst dem ändå, så ser lite roligt ut här hemma, men pinnar och snören här och var hehe

Svar: Haha! Huvudsaken är att det hålls stängt. Hur är mindre viktigt :)
Bintan

9 Ruth i Virginia:

skriven

Bry dej inte om att köpa leksaker.
Det mesta ungarna behöver finns redan i
köket. Träslevar, kastruller, plastlådor,
papperspåsar, kartonger av alla slag.

Been there, done that! Lycka till!

Svar: Haha! Jo jag förstår det nu :-) Synd att ingen talade om det tidigare ;-)
Bintan

10 Ama de casa:

skriven

Haha! Men glöm inte att ta ut honom ur skåpet INNAN du spärrar och stänger det. Eller förresten... ;-)

Svar: Hahaha! Ja vi får väl se hur jag gör ;-)
Bintan

11 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

hehe, ojdå

Kommentera här: