Med Alex och Sigge

Jag ville inte blanda in den här bilden i något av de tidigare inläggen. Den är så förtjusande att den förtjänar ett alldeles eget inlägg. 
Alltså hur nöjd tror ni att jag är med en favorit på varje sida? Jag vill typ slänga in ordet AWSOME här. Nu kan jag bocka av punkten ta foto med Alex och Sigge från min bucket list ;-) 
 
Dagens höjdpunkt var att faktiskt få byta ett par ord med dessa två. Inte många ord men ändå! 
 
Det fanns en del andra kändisar (mindre intressanta) oxå. Jag vet inte exakt vilka men vi såg i alla fall Jan Guillou och Gösta Ekman men där fick vi lite mer "whatever feeling". Vi hade nog inte ens brytt oss om det så var Obama som klev in på bokmässan. Jag menar vem kan mäta sig med Alex och Sigge? Haha.
 
 
1 Nett:

skriven

Och en bra bild blev det :)

Svar: Eller hur :) Tack!
Bintan

2 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula ★:

skriven

Jättefin bild :D. Förstår att du är glad :).

Svar: Tack Madde :)
Bintan

3 MADDISENJ.SE:

skriven

Tack för peppen, går åt ibland ;) vilken härlig bild, förstår att du är nöjd

4 sussi:

skriven

Vilken härlig bild =)

Svar: Tack ska du ha! :- D
Bintan

5 Sanna:

skriven

Hej!
Skoj att du hittat min blogg. ;)
Oj vilken upplevelse att bli fotad mellan sina fans. Det skulle jag också vilja bli men av Jared och Jensen från Supernatural. Det skulle jag leva på länge *flina*
Ha det bäst!
Kram/Sanna

6 Jompen:

skriven

Hahah du ser rätt nöjd ut, kul!!:)

Kommentera här: