Kan en mamma få vila?

Vet ni vad! Idag ska jag inte stressa runt här och städa eller lägga timmar på hundarna. Nä jag ska njuta av de 5 timmarna Jaxon är på förskolan. Idag är det JAG som har högsta prioritet för ovanlighetens skull. Det händer ju lixom inte annars.
 
Nä trots att fönsterna på övervånignen är smutsiga som stryk, trots att det finns disk, trots att hela huset är i behov av en dammsugning, trots att hundarna stirrar på mig med "jag är den olyckligaste hunden i hela världen blicken" så tänker jag inte bry mig.
 
Jag ska ligga på soffan och titta Syrror. Äntligen en riktigt bra svensk drama/komedi serie! Den får ni ju bara inte missa. Den har visserligen fått mycket hård kritik pga att den inte är helt verklighetstrogen. Så som det går till i tvserien Syrror är inte så verkligheten ser ut på sjukhus. Men herregud det är ju en dramaserie känner jag. Det finns något som heter Discovery channel för er som vill se faktaprogram. Heja tv4! Mer svenska serier åt folket.
 
Nu dax att relaxa. Jag tror till och med att jag ska köpa lunch ute idag. 
 
 

Kommentera här: