Att skapa nya mönster

Just nu har jag snöat in på attraktionslagen och mentala krafter. Jag har snöat in på det här förut men tappat bort mig efter en bit på vägen. Men jag kan ändå minnas att attraktionslagen faktiskt fungerar.
 
Nu försöker jag ställa in mig i ett harmoniskt och positivt läge för att kunna attrahera positiva saker. 
 
*När en negativ tanke dyker upp så skickar jag bort den snabbt som tusan.
*Jag har slutat titta på nyheterna. Fast jag bryr mig så klart fortfarande om alla stackars människor här i världen. Jag kan hjälpa dem utan att titta på nyheterna. Jag mår bättre av att inte titta på nyheterna.
*Mer träning och ännu mer utomhusvistelse får mig i bättre balans.
*Jag lyssnar på ljudböcker inom området personlig utveckling.
 
 
Jag förstår att jag måste bryta en del mönster för att hamna i mitt allra bästa läge. Man måste göra saker annorlunda om man vill att saker ska bli annorlunda. Jag börjar med att ändra på mina sovrutiner.
Den senaste tiden har jag och Jaxon somnat för sent och vaknat för sent. Alltså igår gick vi upp 09.30. Det gillar jag inte. Jag är jätte trött på morgonen men mår helt klart bäst av att gå upp tidigt. Jag är effektivast på morgontimmarna och anser att dagarna blir trevligare om de startat i tid. Från och med i dag är det jag som går upp 05.00. I skrivande stund är klockan 06.30 och jag har redan hunnit med den dagliga städningen (utom dammsugningen). 07.00 tänker jag väcka Jaxon och ge honom frukost och när Göran vaknar kan jag ge mig ut på en joggingtur med Loke. Perfekt!
 
 
1 Celine:

skriven

Jag tycker också det är jätteintressant med attraktionslagen, men jag tror aldrig jag hade kunnat kliva upp klockan fem på morgonen! Wow! Duktig!

Svar: Jag gick upp klockan fem i en dag sen gick det åt skogen 😂😂😂 Jag ska ta nya tag efter nyår!
Bintan

Kommentera här: