På middag hos Hannah och Amanda

Det började bra med storstädningen igår. Tills jag fick för mig att bara kika lite på programet På middag hos Hannah och Amanda. Sen var det kört! 
 
 
Vilket mysigt program! Och jag som behövde en lite större dos av Hannah och Amanda. Tjejerna bjuder in två kända gäster på middag. Det börjar med att dom fixar och donar i köket och snackar med varandra. Sen kommer gästerna och intressanta samtal tar form. Lite som hos Plura fast mycket tjejigare :-)
 
Alla avsnitt kan ses på youtube. Det finns fyra säsonger tror jag. Jag fattar inte att jag inte kollat på det tidigare med tanke på att det släpptes 2013.
1 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula ★:

skriven

Lite spännande är det men jag har så dålig koll på dessa tjejer. Eller Hannah höll i tv-program förut men minns inte vilket och förstått att hennes syster? Är Amanda. Haha jag har så dålig koll på kändisar ;).

2 Anonym:

skriven

De där tjejerna alltså. ...så underbara. Kram Anette(www.anettan.blogspot.se)

3 Maja H:

skriven

Så underbara kvinnor!

Kommentera här: