Tidsfördriv.

Jag har haft för mycket äggvita i kisset och för högt blodtryck de senaste veckorna vilket gör att jag får gå på tätare kontroller och vara uppmärksam på olika symptom som kan tyda på havandeskapsförgiftning. Och barnmorskan har sagt att jag ska ta det ännu lugnare....

Så därför har jag fått distrahera mina tankar med olika lugna tidsfördriv. 

Just nu håller jag på att lyssna på Alex och Sigges podcast från början. Jag är nu på avsnitt 40. 

Jag har kollat på alla säsonger av Solsidan två gånger.

Och jag har nästan gråtit ihjäl mig till säsong 5&6 av SOA.



1 Förspel:

skriven

kram på dig bitan! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den via facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli :-) Du uttrycker dig på ett väldigt unikt sätt.

Fortsätt skriva! Kram <3

/Lina

Svar: Tusen tack!
Bintan

Kommentera här: