Livet tog inte slut.

Det är min födelsedag idag! Tiden går så fort och det känns inte som att det var alls länge sen jag fyllde 30 och trodde att livet var över. Idag fyller jag 31 och livet är i full rullning. Jag känner mig inte alls gammal. 

Jag hade redan för länge sen bestämt att jag inte skulle ha något kalas eftersom jag inte har velat träffa massa folk. Jag ville ju bara ha det lugnt och skönt i min ensamhet med Göran och hundarna. Det var bara Rebecka som skulle komma först. Men sen blev det Michan oxå. Och sen blev det David och Johanna och Harry pojken. Så det blev ett litet mini kalas i alla fall :-) det var mysigt och som vanligt sken solen på mig 31 maj.
---------------------------

På kvällen hade jag och Göran mysmiddag ute. Vi åt grillat och hundarna fick grisöron. 

Jag är heltnöjd med min lugna födelsedag.

Kommentera här: