Lillelördag

Veckans podcast blir Lillelördag med Ann Söderlund och Anita Schulman.
 
Dom pratar om allt möjligt men mycket om relationer. Jag gillar bloggar och poddar där livet inte framstår som ett enda stort fantastiskt superfluffigt rosa moln. Jag vill ha verkligheten och det får man i den här podden. Det kanske tillexempel inte alltid är så lätt att vara trevlig mot den man lever med, man kanske retar upp sig på en små sak och sen bli överdrivet arg. Och när man ändå är arg kan man lika gärna fortsätta att vara lite extra dum och dessutom spela martyr om tillfälle ges. Känns det igen? Kanske råkar man ibland säga något väldigt dumt och ogenomtänkt och kanske är det ibland svårt att säga förlåt. Nä så går det så klart inte till hos dom som lever i ett stort fantastiskt superfluffigt rosa moln men hos många av oss inträffar sånt här ibland.
 
Ann och Anita delar verkligen med sig av just sånna här saker. Dom bjuder på sig själva och berättar om sina brister och dumheter (och trevligheter). Ann Söderlund har jag tyckt väldigt mycket om sen tidigare eftersom hon skriver så roliga böcker, hon är en skön typ kan man säga. Anita Schulman tycker jag oxå om för hon känns så glad, öppen och lättsam. Dessa två blir en väldigt bra duo tillsammans. Ja Lillelördag är helt klart en podcast i min smak.

Kommentera här: