Idol FINALEN

Bänkad framför Idolfinalen. Så här mycket talang har det väl inte varit sedan Darin var med. Man har ju vetat att de här tre skulle ta sig längst och vilken lycka att alla tre fick komma ända till globen :-)
 
Det här kan gå hur som helst men jag tycker att Simon ska vinna. Han låter som en stjärna, ser ut som en stjärna och är en riktig stjärna. Man får ju gåshud av honom.
 
Amanda är den typiska artisten som faller mig i smaken. Hon är min stil. Grymt bra!
 
Martin är ju goast. Och han har helt klart bästa rösten i idol genom tiderna.
 
Det kan som sagt gå hur som helst. Jag tycker att alla tre är vinnare oavsett hur det går :-)
1 Mirre:

skriven

Jag tyckte också Simon skulle vunnit och tråkigt att man inte fick höra Nirvanatolkningen igen =D, men som du säger alla tre är bra

Svar: Alltså han var så bra i finalen att jag höll på att smälla av! Han äger! 🙌😊
Bintan

Kommentera här: